Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Intranet Intranet --- Internet Internet --- Technologie Technologie --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- internet --- intranet --- computerbeveiliging --- netwerkbeheer --- computernetwerken
Choose an application
infobib --- Informatique Informatica --- Entreprises Ondernemingen --- Techniques Technieken --- Télécommunication Telecommunicatie --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Réseaux d'ordinateurs --- Computer networks --- Ordinateurs --- Computer networks. --- Réseaux d'ordinateurs --- Telecommunication systems. --- Ordinateurs, reseaux d'
Choose an application
AA / International- internationaal --- 654 --- Informatieverwerking. Bureautica. --- Informatique Informatica --- Windows Windows --- Internet Internet --- Courrier électronique Electronic mail --- Outlook Outlook --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Programming --- Informatieverwerking. Bureautica --- Operating systems (Computers). --- Microsoft Windows (Computer file).
Choose an application
Facebook, Twitter, YouTube, een collegezaal vol gepiep, oplichtende schermpjes en gefocuste (of van de les afgeleide?) gebruikers. Zo ziet een volkomen normale lesomgeving eruit op het hedendaagse hbo. Als docent kun je je er aan storen of zelfs het gebruik ervan verbieden. Maar waarom niet de gadgets en software die studenten toch al graag gebruiken inzetten voor een nuttig doel ?Een goed idee, maar hoe dan ? Bereik ik als docent dan de leerdoelen die ik wil en moet bereiken ? Blijft het niet te veel een middel op zich, zonder een duidelijk onderwijskundig doel? Met deze vragen worstelen veel hbo-docenten.Dit boekje geeft antwoord op die vragen en is bedoeld voor docenten in het hoger onderwijs die nog meer willen aansluiten bij de belevingswereld van de moderne student. Een handige uitgave met veel praktische tips en uitwerkingen van lestoepassingen met sociale media.Bron : http://www.vangorcum.nl
Computer architecture. Operating systems --- HO (hoger onderwijs) --- leerdoelen --- Higher education --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- sociale media --- PXL-Central Office 2015 --- hoger onderwijs --- didactiek --- ICT --- Computerondersteunend onderwijs --- 489.4 --- facebook --- twitter --- youtube --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Sociale media --- Hoger onderwijs --- Didactiek --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Sociale communicatie --- Onderwijs --- Nederland --- Hoger beroepsonderwijs --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Information systems --- Logiciels --- Software --- Système d'exploitation Besturingssysteem --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Matériel informatique Hardware --- Informatique Informatica --- Bases de données Database --- 681.3*C25 --- Local networks: LAN; access schemes; buses; rings --- Computernetwerken --- Microcomputers --- Computernetwerken. --- Microcomputers. --- 681.3*C25 Local networks: LAN; access schemes; buses; rings
Choose an application
Operating systems (Computers) --- Informatique Informatica --- Logiciel Software --- Matériel informatique Hardware --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Système d'exploitation Besturingssysteem --- Unix Unix --- Windows Windows --- 681.3*D4 --- Computer operating systems --- Computers --- Disk operating systems --- Systems software --- 681.3*D4 Operating systems--See also {681.3*C} --- Operating systems--See also {681.3*C} --- Operating systems --- Computer architecture. Operating systems
Choose an application
Une présentation des principales applications du Web 2.0, de ses enjeux sociaux et de son utilité en bibliothèque.
Web 2.0 --- Libraries and the Internet --- Electronic reference services (Libraries) --- Online library catalogs --- Electronic villages (Computer networks) --- Bibliothèques et Internet --- Bibliothèques --- Catalogues de bibliothèques en ligne --- Communautés virtuelles --- Services de référence électroniques --- Bibliothéconomie Bibliotheekwetenschap --- Web Web --- Internet Internet --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Bibliothèques et Internet --- Bibliothèques --- Catalogues de bibliothèques en ligne --- Communautés virtuelles --- Services de référence électroniques --- Bibliothèques -- services de référence virtuels --- Bibliothèques et internet
Choose an application
Clo Willaerts over de impact van sociale media op je online reputatie.Je online reputatie kan met een tweet of Facebookpost gemaakt of gekraakt worden.Hoe kun je met de hulp van sociale media bouwen aan je eigen reputatie ? Op welke sociale mediaplatformen moet je aanwezig zijn ? Hoe maak je een aantrekkelijk profie ? Hoe bouw je je netwerk en online identiteit uit ? Hoe ga je om met een crisis ? Hoe bescherm je je privacy ?Boordevol praktische tips voor marketeers en iedereen die begaan is met online reputatie, zowel op persoonlijk vlak als voor zijn merk of bedrijf.Bron : http://www.lannoo.be
imago --- privacy --- Computer architecture. Operating systems --- Social ethics --- mediawijsheid --- Human rights --- sociale media --- Mass communications --- Identity (Psychology) --- Online identities --- Internet --- Social aspects --- Security measures --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H103 --- internet --- 520.72 --- vrijheid --- Privacy ; internet --- Sociale netwerken ; internet --- Virtuele identiteit --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Internet Internet --- Respect de la vie privée (informatique) Bescherming van het privé-leven (informatica) --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Computerbeveiliging --- Sociale media --- Sociale communicatie --- Reputaties --- Profiel en imago --- Public relations --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Dit boek biedt (aankomende) managers een grondige basiskennis van die bedrijfsinformatiesystemen. Centraal staat het leren nemen van beslissingen over technologie, het verschaffen van inzicht in efficinte bedrijfsprocessen het verkrijgen van maximaal rendement uit investeringen in ICT. Grondig herzien en geactualiseerd Deze editie is herzien in lijn met de grote hoeveelheid innovaties op ICT-gebied. De onderwerpen IT-infrastructuur en -platforms, beveiliging, telecommunicatie en netwerken zijn geheel herschreven. Nieuw toegevoegd aan het boek zijn hoofdstukken over draadloze systemen, kennismanagement en toepassingen als Supply Chain Management en Custormer Resource Management. Ten slotte wordt ook outsourcing nu uitgebreid behandeld. Cases en oefenmateriaal Er is veel aandacht voor cases en oefenmateriaal. Het boek bevat veel (internationale) cases, een doorlopende case ('Dirt Bikes') en een aantal groepsprojecten. Elk hoofstuk is verder voorzien van leerdoelen, herhalings- en discussievragen Inhoudsopgave : Deel I Organisaties, management en de netwerkonderneming 1 Management van de digitale onderneming 2 Informatiesystemen binnen de onderneming 3 Informatiesystemen, organisaties, management en strategie 4 De digitale onderneming: e-commerce en e-business Deel II IT-infrastructuur 5 IT-infrastructuur en -platforms 6 Gegevensbeheer 7 Telecommunicatie, netwerken en het internet 8 Draadloze communicatie geeft geheel nieuwe kansen 9 Beveiliging van informatiesystemen Deel III Ondersteuningssystemen voor management en organisatie in de digitale onderneming 10 Enterprisetoepassingen en bedrijfsprocesintegratie 11 Kennismanagement in de digitale onderneming 12 Het besluitvormingsproces Een samenvatting en vraagstukken op het gebied van spreadsheets, databases, e-commerce en e-business. Doelgroep Bedrijfsinformatiesystemen is geschikt voor studenten aan economische en informaticaopleidingen in het hoger onderwijs, evenals managers die hun kennis van bedrijfsinformatiesystemen willen uitbreiden Verbeteren Deel IV Informatiesystemen bouwen en beheren 13 De organisatie herontwerpen met informatiesystemen 14 De bedrijfswaarde van systemen en veranderingsmanagement 15 Management van internationale informatiesystemen Case 1, 2 en 3 Handleiding Referenties Index
681.3*H --- MIS --- ICT --- automatisering --- organisatieleer --- 366.2 --- 681.3*H Information systems --- Information systems --- management informatiesystemen --- Informatique de gestion Beheersinformatica --- Infrastructure Infrastructuur --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Télécommunication Telecommunicatie --- 681.5.01 --- bedrijfsinformatiesysteem --- m-commerce --- grondslagen en theorie van besturingstechniek --- (zie ook: e-business) --- Bedrijfsinformatie --- Bedrijfsinformatie. --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Computer. Automation --- Business policy --- informatiesystemen --- systeemontwikkeling (informatica) --- Technologie de l'information Informatietechnologie --- Systèmes informatiques Geïnformatiseerde systemen --- Traitement de l'information Informatieverwerking --- Bureautique Kantoorautomatisering --- Automatisation Automatisering --- Internet Internet --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- informatiemanagement --- e-commerce --- computerbeveiliging --- kennismanagement --- 65.012 --- 65.012 Methods --- Methods --- Organisatieleer.
Choose an application
Over the last decade researchers and practitioners have developed a wide range of knowledge related to e-learning. This book provides state-of-the-art e-learning networked environments and architectures carried out over the last few years from a knowledge management perspective. The book is organized into four parts: After an introductory chapter which attempts to characterize the e-learning environments, Part I exposes the problems of building knowledge scenarios followed by Part II which analyzes the process of building knowledge environments. Part III summarizes the principles, methods and issues related to the design of knowledge networks and finally Part IV addresses the problem of retrieving resources and knowledge from networked environments. Presenting a wide-ranging survey of methods and applications from contributors from around the world, this book will be a valuable resource for researchers, practitioners and graduates.
Computer Science. --- Computers and Education. --- Information Systems Applications (incl.Internet). --- Computer Communication Networks. --- Computer Appl. in Social and Behavioral Sciences. --- Multimedia Information Systems. --- Pattern Recognition. --- Computer science. --- Information systems. --- Multimedia systems. --- Optical pattern recognition. --- Social sciences --- Education. --- Informatique --- Réseaux d'ordinateurs --- Multimédia --- Reconnaissance optique des formes (Informatique) --- Sciences sociales --- Education --- Data processing. --- e-learning e-learning --- Enseignement à distance Afstandsonderwijs --- Matériel didactique Leermiddelen --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Information storage and retrieval systems --- Systèmes d'information --- Distance education. --- Employees -- Training of -- Data processing. --- Internet in education. --- Knowledge management. --- Employees --- Distance education --- Internet in education --- Knowledge management --- Commerce --- Marketing & Sales --- Business & Economics --- Training of --- Data processing --- Management of knowledge assets --- Internet (Computer network) in education --- Distance learning --- Laborers --- Personnel --- Workers --- Personnel management. --- Computer communication systems. --- Application software. --- Educational technology. --- Human Resource Management. --- Educational Technology. --- Information Systems Applications (incl. Internet). --- Open learning --- Telecommunication in education --- Management --- Information technology --- Intellectual capital --- Organizational learning --- Persons --- Industrial relations --- Personnel management --- Training of&delete&
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|